miércoles, 18 de mayo de 2016

Autorretrat

Autoretrat sense rostre:

He escollit aquesta imatge ja que desprès de moltes que vaig fer, crec que és la més indicada.
És una fotografia dimensional, la funció d’aquesta imatge és emotiva o expressiva ja que expressa els sentiments de l’autor. En la imatge podem veure a l’autor de la fotografia al centre posant per a la fotografia. És una fotografia en blanc i negre.
En aquesta fotografia surto jo, l’autora al centre. Amb un barret al mig, tapant-me la cara de tal manera que així sigui un autoretrat sense rostre. He escollit aquest objecte ja que m’agrada molt i e pensat que podría quedar bé en la fotografia.
Una de les raons per les quals he escollit aquest objecte per a la meva fotografia és perque com ja he dit avans crec que soc una persona bastant presumida, i que m’agrada molt la moda. És per això que he escollit un complement, i així d’alguna manera defineix el que m’agrada.
Per altre banda, surto somrrient a la fotografia, ja que soc una persona bastant alegre, i que sempre intento posar-li un somrriure a la vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario